Op woensdag 15 februari geeft het Korps Mariniers ons een uniek inkijkje in de onderlinge verbondenheid tussen mariniers en de manier waarop deze organisatie bewust werkt aan de verankering van de korpswaarden.
Wat mag je verwachten? Je wordt ondergedompeld in de internal branding wereld van het Korps Mariniers. Je hoort niet alleen hoe het Korps werkt aan het gewenste DNA, je gaat het ook ervaren. Tijdens de initiële opleiding van een groep jonge mariniers op Texel maak je tijdens een amfibische operatie van dichtbij mee hoe het karakter van de mariniers vanaf dag één wordt gevormd. Maar daar blijft het niet bij. Je gaat ook zelf aan de slag! Je beleeft wat het met je doet als je je grenzen keer op keer durft te verleggen. Wat er gebeurt als je je werkelijk durft op te offeren aan het gezamenlijk doel.
Ook deelnemen aan deze bijzondere internal branding dag? Houd er rekening mee dat je nat kan worden. Deelnemers ontvangen enkele weken voorafgaand aan de bijeenkomst een paklijst.
Programma
13.00 – 13.30 uur overtocht vanaf Den Helder
13.30 – 14.00 uur kennismaking met het Korps Mariniers
14.00 – 17:30 uur internal branding beleven en ‘doen’
17.30 – 18.00 uur overtocht naar Den Helder
18.00 – 20.30 uur marineclub met diner
Alvast inspiratie op doen? Lees hier je 8 tips van een generaal voor ondernemingen.
Zorg dat je bij deze unieke en exclusieve sessie aanwezig bent en schrijf je snel in! Er is beperkt plek
NIMA Members betalen slechts € 50, inclusief overtocht en diner. Niet members betalen € 95.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout.
Plaats een reactie