Ik droomde over een carriere als F16 vlieger
Typisch Sabine?
Een van de mooiste dromen uit mijn jeugd, is die waarin ik kon vliegen. Na een flinke aanloop je armen spreiden en dan loskomen van de grond. Niet geheel toevallig bouwde ik overdag aan een vliegmachine. In het grootste geheim, met de leden van De Gele Libelle. Van rollerskates, een pallet, een stuk zeil en een handje vol staalspijkers. Het prototype werd getest op nieuw asfalt, windkracht 8 en de grootste paraplu uit de kolenkit. ‘Viel niet tegen, maar kan het ding ook vliegen?’ Het hobbelige talud van de geluidsbarrière werd onze startbaan. De machine overleefde de crash niet; wat overbleef waren een paar blauwe plekken én een goed verhaal. Later was er Top Gun. En oh ja, Tom Cruise. Ik droomde gezellig verder, nu over een carrière als F16 vlieger. Helaas was de opleiding voor meisjes kleiner dan 1.60 m buiten bereik. Zo bleef het bij sterke verhalen… Ach, hoe fijn!
Merken de moeite waard maken
Ik hou ervan om boven de materie te hangen. Dan overzie ik het grote geheel, ontdek de verbanden en de beste route naar de gewenste bestemming. Maar ik weet ook dat het er na de landing echt op aankomt, en dat een heldere, inspirerende marsroute nodig is om met alle mankracht het einddoel te bereiken. Opdrachten die een aanspraak doen op deze competenties, passen bij mij en maken me blij.
Het logo van Pyth is een hart met vleugels. Omdat ik geloof dat merken die oprecht de verbinding weten te maken met de mens erachter, het verschil maken en gaan vliegen.