Menu

6 internal branding tips van Hallmark

Sinds de komst van managing director Jan Willem Koch in het najaar van 2014, is een nieuw geluid te horen op de gangen van Hallmarks Europese hoofdkantoor in Capelle aan den IJssel. In Kochs kamer, waar voorheen in alle rust top-down gemanaged werd, klinkt rumoerigheid. Het is dinsdagmiddag 12.30 uur: medewerkers van verschillende afdelingen schuiven … Lees meer

Bibliotheek Eindhoven

Bibliotheek Eindhoven: merkdenken zonder winstoogmerk

Voor mij is een bibliotheek een ‘gebouw met boeken’. Niet ‘t eerste waar je aan denkt bij branding en interne merkbeleving. Toch is de noodzaak van een scherpe klantfocus en...
Persoonlijk klantcontact: gebruik je 'u' of 'jij'?

Persoonlijk klantcontact: gebruik je `u` of `jij`?

Op sociale media kunnen bedrijven lekker gewoon praten met hun klanten. ‘Je’ en ‘jij’ is de norm en ook in de rest van het taalgebruik zijn vaktaal of lange...
Coolblue merkwaarden

In 3 stappen een geloofwaardig merk met internal branding

Een geloofwaardig merk bouw je met medewerkers die doen wat je bedrijf belooft. 3 stappen voor internal branding. Welke bedrijven maken hun merkbelofte het beste waar? Voor een bedrijf...
Wat als fans met je merk aan de haal gaan?

Wat als fans met je merk aan de haal gaan?

De trouwe Action-fan Ria startte in 2009 een eigen Hyves- en Facebook-fanpage voor de winkelketen. Inmiddels heeft het merk meer dan 50.000 fans op Facebook en 16.000 op Hyves....
Wat virale content zo besmettelijk maakt

Wat virale content zo besmettelijk maakt

Het is de natte droom van marketeers: virale online content. Wat is het geheim van digitale mond-tot-mondreclame? Wie dacht dat virale successen louter toevalstreffers zijn, heeft het mis. Dat...
8 tips voor sterke social content

8 tips voor sterke social content

Hoe krijg je als bedrijf meer aandacht op sociale media? Acht tips voor de juiste content, inclusief voorbeelden uit de praktijk. Op Flavourites Live gaven wij recentelijk voor een...
Contact opnemen?
Amerikastraat 3|5232 BE ’s-Hertogenbosch|073 – 820 00 15|06 – 509 341 97|info@pyth.nl